Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 29 mars 2012 16:15

Så är det andra kläder som åker på idag och jag ställer mig framför spegeln och fotar den.


Denna kombination har jag tidigare aldrig haft på min kropp. Den ärmlösa tunikan hade jag förra sommaren men tänkte att jag kunde bära den nu i slutet av mars om jag kombinerar den med något varmare... =)  jag vågar


 

Svarta byxor (KappAhl), svart långärmad topp (H&M) och den ärmlösa, mönstrade sommartunikan/strandklänningen (från H&M)


 

Här vill jag profilera örhängena som jag har på mig. Helt underbara och LÄTTA. Dessa finns att köpa i min e-butik: www.fiaz.se 

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards