Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 26 mars 2012 19:30

Minns ni att jag beställde den sååå snygga klänningen från VeroModa?


Den kom idag MEN den var inte alls smickrande på min kropp.   


                        


Så här snygg var ÄR den:


 

OBS att min mage inte är platt och i denna skönhet kom verkligen min mage fram, inte snyggt!


Nu vet jag att någon kommer att tänka /tycka / säga att jag är fjantig OCH ni får tycka det. Faktum är att jag nästan alltid haft en liten kulmage. Den syns mer eller mindre beroende på var i månaden jag är och vilka kläder jag bär. Vissa har breda höfter, kraftiga lår eller nästan ingen hals alls eller något annat som inte känns propotionellt etc

- So it is, OCH jag har min kulmage med mig från barnsben - men jag gör i och för sig inget åt det, så därför borde jag inte klaga...


Till lite fakta:

Jag klagar inte på min mage. Jag tyckter det är synd att denna läckra klänning framhäver min lilla kula. Så den åker tillbaka. Snipp snapp snut.

Av Ann-Sofi Forsman - 26 mars 2012 18:45

Trött men påklädd - bekvämt påklädd, nästan som mys.


Leggings från Josefssons och tunika från Only


       


 


Har nyss fått en avisering om att ett dhl-paket kommit. Undrar från vem och om det blir något att ha på kroppen i morgon...

Av Ann-Sofi Forsman - 26 mars 2012 13:15

Tänk att 1 timme kan göra så mycket. Tydligen finns det t.o.m de som mister livet när vi ställer om tiden.

Helt hemskt!

Ja, för mig känns det som att det är mer än 1 timme som spårlöst försvunnit. Känns inte alls som jag sovit klart.

Jaja, tiden rullar på i alla fall och snart är det elevensval och idrott på schemat. Dagens outfit kommer det sen ett inlägg med foto på ikväll. Dess förinnan: jobb, ridlektion & middag. Och jag är redan hungrig...


Magisk måndag till DEJ!

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards