Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 5 mars 2012 19:30

Kommenterar mitt tidigare inlägg


 

Jag förstår att det verkar kaxigt och stöddigt av mig att ladda upp bilder på sig sjäv, då jag inte är en ung, snygg och slimad bloggerska OCH jag kan inte heller låtsas att jag är det...   


Jag funderade länge om jag verkligen skulle visa mig i bloggen och kom fram till att jag visar ju MIG själv varje dag för mina vänner, för folk i matbutiken, för mina kollegor, elever och deras föräldrar på arbetet, för alla som är på stan när jag går på stan O.S.V så varför vara så blyg på nätet... This is me och jag ska försöka vara stolt över det, även om jag önskar att jag såg helt annars ut    Men vet ni vad, min familj gillar mig i alla fall, likaså mina vänner OCH det duger mer än gott för mig  


Av Ann-Sofi Forsman - 5 mars 2012 19:00

Inte så mycket glam... inte så mycket trend, inte alls som de unga vackra bloggornas outfits, men dock en outfit.

En outfit för mig som är 40+  


Här på väg till Headline för att klippa luggen och plocka brynen...


kan ju fråga sig om det är lönt att slösa pengar på att blocka bryn som göms under lugg. Kanske har man för mycket pengar...

Av Ann-Sofi Forsman - 5 mars 2012 05:30

Lite feber, huvudvärk, lite krasslig... kanske för att det är sportlov. Varför vara fit for anything när man är ledig liksom? En ibumetin och en alvedon för hjälpa mig göra min dag idag också. Frissan, syrran och ridskolan är bestämda hållplatser idag.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards