Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 8 mars 2012 06:15

När man blir väldigt besviken eller arg på någon, är det lätt att önska den personen åt h-vete. OCH det är inte hela världen för de flesta vet att innerst inne menar man det inte.


Men att för resten av sitt liv önska att: 

  • marken du går på, går sönder, 
  • ditt vin bli vatten
  • blixtrar prickar dig
  • olika olyckor händer dig
  • du aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny.
  • din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
  • köttätande myror ska äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
  • Och att dina hårddiskar för evigt alltid krascha
Det är verkligen, verkligen ont. Det är massa saker som man verkligen kan mena...
Och jag är mycket, mycket, beviken på någon och jag har tänkt länge noga och väl och jag tror faktiskt att jag önskar att allt Timbuktu sjunger om i Resten av ditt liv händer...
Jag vet, jag är ond MEN jag har verkligen försökt och gett personen i fråga chansen så många, många gånger att rätta till allt. Jag har sträckt ut handen gång på gång men blev långsamt pinad och skrattad åt och samtidigt hoppade denna hårt på hela min kropp med skor bestående av sulor med sylvassa spikar. Och personen ifråga väger inte bara 50 kg kan jag medge...
Men som Timbuktu sjunger ibörjan: Jag hoppas jag drömmer...


Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards