Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 25 mars 2012 15:30

Gårkvällen var mycket trevlig. Fylld med dans, shots, drinkar, skratt och sudd... Som ni ser blev det inta så många bilder, vi hade fullt upp med annat. Vi värmde upp till nattklubben med att dansa med wii


 


Själv hade jag dansat sönder klänningen innan vi hunnit på nattklubben så jag fick låna en helt underbar lila klänning. Rackarns att jag inte hade någon bild på mig med den på så skulle ni fått sett vad fin jag är lila.


Kvällen gick fort och vips så skulle klubben stänga och min underbara prins kom för att hämta mig.


Tack flickor för en festlig lördag. 


Idag är det segt, ögon klibbar och energin tappade jag på klubben igår och jag har ännu inte orkat hämta den. Jag har försökt sy lite och blivet helt klar med två flickklänningar. På f.m började jag och prinsen se på en film som vi ska se färdigt i afton och nu ska jag pallra mig iväg till lilla mammsen. 


Vi hörs.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards