Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 3 mars 2012 21:30

Så härligt konstigt och bra att Torsten gick vidare till final... Nu är nog mina elever sura och arga de älskar Sean Banan och gillar inte alls Torsten, MEN Sean kommer att vara överallt endå OCH JAG RESER MIG IGEN var så bra i mina öron, i mitt hjärta och i min själ. Se Torsten Flincks Jag reser mig igen här

Av Ann-Sofi Forsman - 3 mars 2012 11:00

Barnen är stora nu. Emil har flyttat hemifrån, Viktor har fyllt 18 och har 2½ termin kvar i skolan OCH min prins har pratat om att vi ska flytta in till stan sen vi köpte huset för si så där 10 år sen MEN jag har fungerat som broms. Nu är det dags, min broms har släppt och jag ser många fördelar med att bo nära där det händer... eller nära till shoppingen ;) I veckan har jag semester men har bokat in 3 dagar med några vänner då jag ska vara kreativ. Jag ska sy utav bara den =) 1 dag kommer att gå till att besöka frissan och några tygbutiker OCH jag har lovat röjja mycket och ordentligt i hela huset för sen efter semestern/sportlovet kommer mäklaren och ska värdera och kanske fota... Dags att börja NU 4 av mina 5 semesterdagar är redan bortbokade OCH jag måste till mor och jag vill och måste hinna med min allra käraste syster och min gudson Måste börja i garaget där det är fullt, fullt, fullt av allt möjligt då Återvinningen har haft stängt länge nu och har det fortfarande. MEN jag måste få plats at lägga allt som ska väck någonstans... garaget är ju perfekt för sånt. Här ska verkligen slängas och säljas. Mattor, gamla VHS-band, lådor med rat, ett löpband och jag vet inte allt... Till veckan ska min prins försöka boka några visningar på insatslägenheter vi tittat in på hemnet.se Det känns tungt att rensa så mycket MEN jag vet att det kommer att kännas befriande också, sååå BEFRIANDE!

Av Ann-Sofi Forsman - 3 mars 2012 10:15

Vill bara tipsa om STORYTEL om du inte redan upptäckt deras app till mobilen.

Ja jag kan bara säga att Storytel make my day  Att köra bil och tänka på allt man skulle ha gjort, borde göra och vad meningen med livet är och sånt trams är bara surt - så snubblade jag på Storytel när jag letade appar till mobilen OCH jag testade OCH jag fortsätter!


Jag vill varmt rekomendera: ELDVITTNET av Lars Kepler.  Det är så trist att komma fram, jag vill bara köra, köra och köra bil tills boken är slut OCH nu är den det. Här som bok men jag har den i min Storytel app

Av Ann-Sofi Forsman - 3 mars 2012 07:30

En dag som vilken vanlig dag som helst, jag sitter i bilen och kör de 8 milen till arbetet och idag lyssnar jag på radion, Mix megapol... lyssnar och lyssnar, mina tankar brukar vara på arbetet och dagens planering. Har jag missat något, borde jag använda annat material, blir det för lätt, blir det för svårt... osv


Idag lyssnade jag på radion och där kom låten jag tycker är så bra: Flickan och kråkan, med Timbuktu. Jag sjunger med :) Och jag känner positiv energi Jag letar upp låten på Spotify (på min mobil) Sätter på mig lurarna. Vrider upp volymen Och sjunger med! Igen och igen och igen och igen tills jag är framme OCH jag är glad och jag tänker Timbuktu borde vi ta in i klassrummet, måste lyssna mer, måste lyssna på hans texter...


eller är jag i kris??? Jag är 40 och borde kanske gilla Lotta Engberg istället. Oj vad galet, vilken kvinna är jag? Jag vill inte vara den damen som inte accepterar sin ålder...

men jag gillar verkligen Flickan och kråkan med Timbuktu...

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards