Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 11 mars 2012 13:30

Dagen började helt OK men så tänkte jag snabbt handla lite på ICA MAXI på vägen hem (har varit och städat upp i lokalen vi haft vårat lilla symaraton i) 


Hur j*la, f*cking dum är jag då???????  Det brukar ju ofta strula där, och så denna gång blev jag drabbad. Jag kan inte min kod till kortet och får därför visa leg. No problemas MEN på ICA MAXI i Umeå är det mängda problemas då jag heter Forsman på körkortet men mitt flicknamn på betalkortet. Har mitt flicknamn även på patientbrickan och många andra kort som inte blivet uppdaterade MEN de nekar köpet... f*n, f*ck och h*vete, varför slösa tid i denna butik om jag inte kan få betala och få med mig varorna ut???


Till slut och efter många om och men fick jag betala MEN då hade de lyckats spärra mitt kort...


När jag berättar detta för några så är det ingen som blir förvånad när det hände på just på ICA Maxi i Umeå. OCH då undrar jag varför fortsätter vi handla där då? Tid är pengar...



Tips på bra mataffärer med självscanning mottas gärna.




Jag gillar självscanning då jag alltid har bråttom ;)

Av Ann-Sofi Forsman - 11 mars 2012 13:00

Då var det dags för ombyte,.


Ska iväg och lämna lite träningskläder till lillgossen och då kan man ju inte typ åka i en one piece... inte jag, det törs jag inte. Trots min ålder & mognad  ;)


Stickad tunika från HM, röda leggings och rött linne från ? låt oss säga min garderob   Smycken från FiAZ 


Klockan från Ur och Penn


       



Så ett lång fjäderörhänge från FiAZ.  Oops ser att jag glömde något att ta på läpparna OCH magen glömde jag hålla in.  Pinsamt. =D hahaha... japp, så it is. Här har ni mig helt oreducerad.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards