Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 24 mars 2012 15:15

Nu lämnar jag syrummet för att försöka göra värsta toalett.  


En annan ska ju ut och svira ikväll med flickorna/tanterna... eller det är ju bara jag som passerat 40 så det blir tanten och flickorna som ska ut och roa sig ikväll.


Hmm.. vilken klänning ska på, och hur lång tid behöver jag toaletten? Det hör ju inte till vanligheterna att jag går ut, men jag tänkte om jag börjar nu så kan det ju eventuellt och händesevis bli en stund kvar och då kan jag studsa in i syrummet en stund till sen.


Min overlock blev som ny efter servicen och det är sååå kul att sy. Just idag håller jag på med flera flickklänningar och jag har klippt ut till 5 leggings oxå. Ganska nöjd faktiskt, i alla fall ännu. Få se om jag är lika nöjd när jag blivet färdig.


Nu vrider jag upp volymen och dansar mig in till badrummet och påbörjar min toalett. Vem vet om min prins kommer med en drink snart.


Lovar partybilder. 

Av Ann-Sofi Forsman - 24 mars 2012 07:45

Börjar morgonen med att surfa runt på tyg.se 


Fastnar för hur mycket som helst och varukorgen pris ligger på över 4 000 kr när jag kollar den. Efter lite reduceringar kom jag ner till 1 400 kr för 26 meter tyg. Det blir ungefär 54 kr/metern för dessa tyger:


 


ca 8 dagars leveranstid. Lagomt till påsk då kanske... när jag ska göra annat.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards