Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 9 mars 2012 21:45

Precis, jag kan inte annat än att bli stolt.


Fast jag är inte inblandad i skapandet, jag är bara en storesyster, moster (gudmor) MEN håll med att min syster och hennes son är vackra


 

Av Ann-Sofi Forsman - 9 mars 2012 08:00

 

Poff, där kom blixten. Den var mamma inte beredd på. Men nu 

Jag ber henne le, hon är ju fotomodell nu.

 

Hon är underbar. Jag tror ingen kan förstå vilken styrka min mamma har - att vara så medveten men så hjälplös.  


Ser ni att naglarna är målade. Jag tycker min mamma är så fin, så söt och vacker. Hennes gråa hår som kommit fram är som silver och hade hon kunnat hade hon tonat över sin naturliga fina silverfärg som nu kommit. Men vi berättar hur fin den här, hennes silverton och hon nickar belåtet över att vi tycker hon är snygg.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards