Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 6 mars 2012 19:45

Idag har vi varit och sett på två insatslägenheter, men ingen av dem föll vi pladask för. I morgon har vi en till visning att gå på och på torsdagmorgon ännu en. 


Tiden mellan dagens visningarna ägnade jag åt att gå på stan. Fick med mig SEX plagg till provrummet i HM se här vad jag valde ut att prova:


 


Jag ville verkligen ha de blommiga byxorna men minsta storleken de hade kvar var stl 38 och den var bra stor för att vara en 38. Jag skyndade mig HM på Ersboda men där hade de inte fått hem de blommiga =(


Den glittriga klänningen är såå läcker, men tänk vad konstigt att den blev helt annorlunda på mig - dvs inte det mista läcker. Bra för min plånbok =) De gröna byxorna var läckra och sköna MEN jag tänkte jag kunde köpa de på Ersboda med de blommiga byxorna, men de fanns inte heller där och inte den blå tröjan... MEN den den mörkblå tunikan/klänningen fanns SÅ den har fått ett nytt hem nu :) 


Ska in på HM på nätet nu och se om jag kan ro hem de blommiga byxorna.

Av Ann-Sofi Forsman - 6 mars 2012 06:45

Igår var jag förbi hos min syster mellan frissan och ridlektionen. Det var så härligt!


Hennes son, min gudson växer och tar för sig. Det är Noah jag skriver om. Noah, 7 månader. Se själv, han är vacker

som ingen...

 

 

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards