Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 10 mars 2012 23:30

Bara en liten uppdatering innan ögonlocket stänger för idag. Min modell för visning av de barnklänningar jag syr heter Agnes och här ser ni henne med en del av mina kreationer under symaratonsdagarna.


 


Information om kläderna kommer inom kort.


Natti natti världen OCH yes, Loreen vann. Tack alla!

Av Ann-Sofi Forsman - 10 mars 2012 07:30

Redan lördag... =(  Och sportlovet är slut. Snart måndag och jag har inte alls gjort allt jag ville, inte hunnit. Varför går det mesta så låååångsamt.


Idag är sista symaratondagen. Jag hade tänkt hinna sy sååå mycket men är bara helt klar med två flickkjolar tillverkade av resttygerna från en flickklänning jag snart är helt klar med - en prinsessklänning där jag bara väntar på en 6-årig modell för att kunna avslutta det sista. 


Ett par highwater leggings åt mig själv är klar MEN fållningen saknas på en kappa jag försökt mig på att sy (även den åt mig själv) En lila sommar-volang-flickklänning saknar snörning. Jag har börjat på en volangkjol i flickstorlek och planerade att hinna draperiet till lilla mor (måste göras idag) och flera toppar i vuxenstorlek och flera barnkläder, tygkassarna skulle göras klart och napphållare skulle jag också hinna med. Jag får tänka om, så jag inte blir allt för beviken på att jag inte hunnit allt jag ville.


...det är ju inte så länge kvar till påsklovet =)



I morgon söndag måste jag vara effektivt och snabb till 1000 % om jag ska hitta rensa bort grejer och möbler och göra visningsfint i vår lya. Mäklaren kommer till veckan. Har bestämt att ett rum till att börja med ska få bli packrum MEN då måste jag rensa ut det rummet först och det är i och för sig det minsta rummet MEN också det rum som vi har mest grejer i huller om buller (miljoner smågrejer) - men fatta vad skönt när jag fått struktur där. Det blir en härlig känsla.



Lovade på min facebooksida igår att jag skulle lägga upp foton på gårdagens kreationer här i bloggen... men då modellen saknades blev det inga. Jag tror ganska säker att hon kommer idag så då blir det via mobilen jag bloggar och lägger upp de kreationer jag fått ihop.



Jag önskar er en magisk lördag.



 


Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards