Mitt liv kanske ditt

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Så läcker och snygg

Av Ann-Sofi Forsman - 17 april 2012 05:10

Såg denna klänning i en reklambanner och klickade mig vidare in på den. Den är såå snygg. Jag vill, vill, vill ha.

 

Priset 129 euro (när jag tittade 1 197 kr) Det innebär att jag bör använda den 120 gånger för att det ska vara värt att köpa den. Det är varje dag i 4 månader... 


En klänning från Tommy Hilfiger där, om jag förstått det rätt, en del av intäkterna går till att stödja samhällen i Afrika. Klicka HÄR för att köpa klänningen eller läsa om mer om den.
Om jag tittar på klänningen tillräckligt ofta kanske det räcker... undrar nu om jag ska försöka mig på att sy ihop något liknande. Tänker samtidigt att om jag köper den gör jag samtidigt en god gärning. Undrar hur mycket som går till att stödja Afrika?

 
 
Ingen bild

millamilla.bloggplatsen.se

17 april 2012 15:31

mm den va annorlunda;)

Ann-Sofi Forsman

17 april 2012 19:44

Mmm och snygg, tycker jag. Härlig blogg du har med bra variation.

 
Kristine

Kristine

17 april 2012 17:21

Veldig unik og annerledes kjole :)

http://www.piw.blogg.no

Ann-Sofi Forsman

17 april 2012 19:35

Ja, jag den är verkligen unik och annorlunda.
Din blogg är också jätte fin. Sköt om dig och ta inget skit. Det finns en Delete-knapp på datorn :)

 
crystal

crystal

17 april 2012 17:24

Den var as häftig! Väldigt speciell :)
Kolla gärna in min blogg med, skriver om blandanat depression/ångest! Lämna gärna en kommentar :)

http://darkcrystal.bloggplatsen.se

Ann-Sofi Forsman

17 april 2012 19:23

Eller hur, har inte tittat mig mätt på den än.

Du har en blogg som griper tag i mig och jag både vill och inte vill läsa mer.

 
crystal

crystal

17 april 2012 19:41

Men herregud så dyr! Det går säkert inte så mycket pengar till Afrika, man vill nog ha pengarna lite för sig själv här i världen haha! Tycker din idé att sy ihop den var nästan bättre!

Ja min blogg handlar ju om sånt, så det blir nog lite så..

http://darkcrystal.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofi Forsman - 9 maj 2012 06:29

Jag, då har man varit hemma från jobbet två dagar och inte orkat annat än att vila, dusch, sova, suttit framför dator och då också bytt bloggportal tillbaka till Blogger.   Jag har inte hunnit flytta alla inlägg, men jag gör det eftersom jag hinn...

Av Ann-Sofi Forsman - 8 maj 2012 22:11

Jag var med och tävlade om att bli veckans blogg HÄR och det gick ju vägen :)     Kul, kul, för annars är det inget vidare att vara sjuk. Magen har också fått sig en sväng för självklart räckte det inte med enbart feber, huvudvärk och halsont. ...

Av Ann-Sofi Forsman - 7 maj 2012 21:00

mamma är du ledsen varför ler du ej vill du jag ska måla någonting åt dig många vackra färger har jag ännu kvar gråt ej lilla mamma allt ska bli så bra   jag ska måla hela världen lilla mamma full av solsken varje dag att det regnar och...

Av Ann-Sofi Forsman - 7 maj 2012 18:38


Fick precis ett mejl från Bubbelroom. Detta är så snyggt! Kolla själv:       Kjolen blev min favorit. ...

Av Ann-Sofi Forsman - 7 maj 2012 14:56


Dagens outfit: TÄCKE, KUDDE & FILT i soffa/säng/soffa. Jag låtsas att mina täcken & kuddar är så här vita och fina:   men sova ska väl vara läkande. ...

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards