Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 2 april 2012 20:15

Måste bara få ge ett länktips.


Det är en blogg.


Den har så många fina bilder  på hur man kan lägga sin make-up. Lägg den på minnet och kom ihåg att besöka den innan nattklubben, partyt, festen så du kan kopiera en look så du blir snyggast på partygolvet.

sminktips 



Klicka HÄR  (eller på bilden) för att komma till WIKTORIAS blogg.

Hon är inte bara makeupartist utan även... läs själv på http://wickanahlin.devote.se/ 

          Bilden kommer/är lånad från den aktuella bloggen. 

Av Ann-Sofi Forsman - 2 april 2012 20:00

Var helt säker, igår, att det var ett aprilskämt. Ja, vädret alltså. I lördags satt jag och Molly ute på altan i solen och all snö var nästan borta och alla rabatter syntes och gräset var väl nästan grönt... 


Så igår på självaste 1 april snöade det stora julflingor och det slutade aldrig - men vad gjorde väl det tänkte jag. Så lättlurad är jag inte. Vi blir inte snuvade på våren. Snöflingorna är borta den 2 april tänkte jag bestämt.


Det var inget aprilskämt! Bilen var i morse täckt med nära 20 cm snö, helt galet. Nu blir vi tvungen att uppleva droppandet av snö som smälter en gång till.




Efter jobbet var det dags för veckans ridlektion. Hurra! Jag hade ny häst och på den var det inga problem att hålla balansen under sittande utan stigbyglar medan hästen travade. Jag fick t.o.m en galopptur och...     får man skryta lite?   ...ridläraren sa att det såg ut som jag inte gjort annat, när vi for fram i galopp. 

        

          

Av Ann-Sofi Forsman - 2 april 2012 06:45

Vad min mamma sa, när hon var i min ålder:


         Se så pinsamt, hon är då minst 40 men tror hon är 20! Att gå i tights i den åldern...


Jag som älskar tights/leggings undrar så klart hur många som säger typ så om mig.


Här är dagens outfit

blommiga leggings 


Blommiga leggings från H&M, en favorit tröja också från H&M (har den även i blått). Halsbanden har jag gjort själv.


Som fröken säger jag nu: Go for monday 


 

Ska nu fixa hår och make-up innan jag drar till arbetet.

Av Ann-Sofi Forsman - 2 april 2012 06:45

Vad min mamma sa, när hon var i min ålder:


         Se så pinsamt, hon är då minst 40 men tror hon är 20! Att gå i tights i den åldern...


Jag som älskar tights/leggings undrar så klart hur många som säger typ så om mig.


Här är dagens outfit

blommiga leggings 


Blommiga leggings från H&M, en favorit tröja också från H&M (har den även i blått). Halsbanden har jag gjort själv.


Som fröken säger jag nu: Go for monday 


 

Ska nu fixa hår och make-up innan jag drar till arbetet.

Av Ann-Sofi Forsman - 2 april 2012 06:45

Vad min mamma sa, när hon var i min ålder:


         Se så pinsamt, hon är då minst 40 men tror hon är 20! Att gå i tights i den åldern...


Jag som älskar tights/leggings undrar så klart hur många som säger typ så om mig.


Här är dagens outfit

blommiga leggings 


Blommiga leggings från H&M, en favorit tröja också från H&M (har den även i blått). Halsbanden har jag gjort själv.


Som fröken säger jag nu: Go for monday 


 

Ska nu fixa hår och make-up innan jag drar till arbetet.

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards