Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 19 april 2012 19:30

Så mycket glädje denna dag har gett mig. Det är magiskt.


  • Först och främst var min arbetsdag helt perfekt och eleverna urhärliga! 
  • Sen har jag lyssnat färdigt på I stället för dig och den var kanon - så egentligen borde det bli en diss för att den är slut, men mer om det i ett annat inlägg. 
  • Väl hemma la jag sista handen i vårt hus före visningen sen fick jag hålla mig undan (då fick jag tillfälle att skvallre med världens finaste vän: M, jag saknar henne). Beskedet från mäklaren var att visningen hade gott bra och jag hade enligt henne gjort fantastiskt fint hemma =) Annonsen kom ut igår och idag var första visningen, andra visningen är på måndag. 
  • Och som grädde på moset kom mitt tygpaket från tyg.se idag. Hipp, jippi, yea!
Det tog tid för tygerna att komma och det har varit många turer på mejlen då tyg tagit slut eftersom i väntan på andra tyg som förväntades komma på lager - så det blev till slut några ersättningstyger. Dessa tyger kom:
                         
 
Saken är bara den att nu har jag glömt lite hur och vad jag hade tänkt med de flesta av tygerna... så nu får kreativiteten och fantasin lite uppgifter att lösa. Det blir inget ikväll, för nu är jag så trött av all lycka denna dag fyllt mig med MEN snart är det helg och då j'la ska här skapas :) och kreativiteten ska fram.
I just love life!  
Av Ann-Sofi Forsman - 19 april 2012 06:07

Så var det torsdag. I just love this day!


Torsdagar innebär att jag efter lunch är på skolan i Rundvik och arbetar och där trivs jag som fisken i vattnet.


Grönt och svart bär jag idag. 


Halsbandet hittade jag på en sommarloppis, Armbandet på KappAhl om jag inte minns helt fel.

   


Tights = sytt själv, långärmad t-shirt = H&M, tunika = KappAhl


Ire in die et CREA DIEM  

(Gå vidare och skapa dagen)

Av Ann-Sofi Forsman - 19 april 2012 05:18

Jag, skrev det, eller hur? Att jag skulle hitta minneskortet efter några timmars sömn. Och så hände. =)


Så här såg jag alltså ut igår på arbetet och på första kurstillfället:

   


Byxorna är underbar, en ny favorit, från KappAhl. Ett lila linne från BIK BOK och en blommig topp jag en gång i tiden sytt själv, tyget torde vara från Ohlssons tyger men det var länge sen så minnet mitt viker gällande inköpsstället.


Olustigt att vakna  med brännande magvärk, men så är det så nu glömmer jag inte ta en sån där Pepcid Duo innan jag far.


Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards