Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 5 april 2012 21:45

 


Om du vill få uppmärksamheten utan att göra ett ljud.

Av Ann-Sofi Forsman - 5 april 2012 21:30

Dag före röd dag innebär kortare arbetsdag för en del OCH jag räknas till den gruppen: en del och det gjorde ingenting alls.



Dagens arbetsdag har bjudit på små stjärnorna, påskpyssel och tonårsdilemman vilket har varit helt okej.


Mina söta elever i Lögdeå gav mig kramar så jag ska klara mig under hela påsklovet :)


Väl hemma höll lillgossen på med middagen som intogs av mig, min prins, lillgossen själv, hans flickvän, stor gossen, stor gossens flickvän och svärfar. Min styvpappa skulle också ha kommit men det gick inte att lämna mamma med assistenten.


Vi blev bjuden på fläskfilé och en helt fantastisk potatisgratäng

 

Och lilla Sessan Molly fick sig också en smarrig måltid

 

  

Stor gossen kom med påskpresenter

 


 

Och middagen var utsökt till alla och kocken körde sitt spex

   

 

 


Påsken kan knappt börja bättre. Vad som finns i gossarnas påskägg kommer i ett annat inlägg, likaså vad mitt påskägg =) från prinsen och gossarna innehåller.


Till dig från oss här  


GLAD PÅSK 


Av Ann-Sofi Forsman - 5 april 2012 20:30

Skärtorsdag och påsk MEN framförallt HÄXOR


Här har ni en häxa att skriva ut.


Ta en skärmdump, klistra in i word el. liknande, beskär & skriv ut.

 

Nu är det bara att sätta igång att pyssla - vem gör den sötaste häxan?

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards