Mitt liv kanske ditt

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Ann-Sofi Forsman - 1 maj 2012 20:53

Är du sugen på att piffa upp dig under?


Det är jag, så jag är med och tävlar här om något fint under från Evas underkläderHannas blogg  


 



Av Ann-Sofi Forsman - 1 maj 2012 19:56

Bästa bantningstipset:


Ät ofta men lite

 

Av Ann-Sofi Forsman - 1 maj 2012 19:37

Vet inte om jag dissar eller gillar...

Av Ann-Sofi Forsman - 1 maj 2012 13:34

Först ut bilder på min sömnad och min Onepieces: 

   

Den bruna här, var som min prototyp som jag kan mysa i, i min ensamhet.


Den lila är den vi nu fightas om här hemma... ja, inte alla då - utan jag och lillgossen.



 

Detta är den ena tunikan som inte passar mig och här under den andra som jag ser gravid ut i.  


Men här bilder på lillgossens middag som han lagade till oss på självaste valborg, oxfile och annat gott:

       


10 av 10 möjliga i betyg.  

Av Ann-Sofi Forsman - 1 maj 2012 12:05

...sånna dagar då man inte ens borde tänka på att skapa eller göra något själv. Sånna dagar när liksom inget man tar för sig blir bra, inte ens halvbra...


Jag har en sån dag idag, igår oxå,men då skyllde jag på besökarna: huvudvärk, feber & trötter. Trötter har åkt och alvedonet har lyckas skrämma undan huvudvärk och feber MEN jag lyckas ändå inte!


Har försökt sy två olika tunikor men ingen av dem passar mig som jag vill. Borde inte skapa. Blodet kokar av irritation i kroppen. Jag har ju tid att sy idag så varför lyckas jag inte??!?


Tror jag tar mig en dusch och nypa frisk luft så kanske jag lyckas sen. Eller ska jag prova sy något helt annat... Kanske några sommarkjolar?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Läs min blogg, här kan du följa mitt liv ~ som kanske speglar ditt...

Den handlar om mode, lust och kreativitet, sorg glädje, frustration, shopping, dagens outfit och ett & annat tips, vardagliga händelser som jag skriver om med glimten i ögat och ibl

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Kategorier

Bloggar du MÅSTE besöka

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Hitta bloggen

Arkiv

Tidigare år

RSS

Skriv i min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards